Translate

Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Γνωριμία και λίγα λόγια για εμένα!

Γειά σας κορίτσια! 
Στην πρώτη ανάρτηση του ιστολογίου, σκέφτηκα να σας συστηθώ με λίγα λόγια για εμένα, χωρίς φυσικά να σας κουράσω!
Ονομάζομαι Σοφία και είμαι 24 χρονών. Σκοπός μου εδώ στο ιστολόγιο, είναι να μοιραστώ μαζί σας τους τρόπους αλλά και τα προιόντα (σπιτικά & εμπορίου) που εγώ χρησιμοποιώ στην καθαριότητα, την περιποίηση και ομορφιά του σώματος του προσώπου και των μαλλιών μου. Επίσης η ανταλλαγή απόψεων περι μόδας,ένδυσης,μακιγιάζ κλπ.Δεν είμαι beauty blogger δεν κάνω tutorial video και γενικώς δεν έχω τέτοιο σκοπό. Είμαι εδώ απλά για να μοιραστώ και να ανταλλάξω απόψεις και ιδέες!
Με λίγα λόγια αν είσαι θυληκό και σου αρέσει η διαδυκτιακή επικοινωνία και παρεούλα τότε σίγουρα θα βρείς μια θέση εδώ για σένα!
Ελπίζω να απολάυσετε την παρέα μου λοιπόν! Καλώς ήλθατε και καλώς σας βρήκα!

~Gilded butterflies~ 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου