Translate

Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Keratinology by Sunsilk για Εντατική αναδόμηση των μαλλιων

Γεια σας κοριτσούδια!
Σήμερα θα σας μιλήσω για μια σειρά εντατικής αναδόμησης και περιποίησης των μαλλιών, κατάλληλη για ταλαιπωρημένα και κουρασμένα μαλλιά. Η σειρά Keratinology by Sunsilk (Σύνθεση με σύμπλεγμα κερατίνης) αποτελείται από: Σαμπουάν,Conditioner,Mάσκα και Κρέμα άμεσης αναδόμησης νύχτας. Αποφάσισα την ίδια μέρα που τα είδα στο super market να αγοράσω ολόκληρη την σειρά και αυτό γιατι μου άρεσε αρχικά σαν σύνολο η εικόνα των προιόντων. Μπήκα σε πειρασμό απο τις τιμές τους που τις θεωρώ αρκετά πιο προσιτές σε σχέση με άλλες σειρές προιόντων για τα μαλλιά και φυσικά για να έχω και το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. 

(Στις δικές μου εικόνες δεν συμπεριλαμβάνεται το conditioner γιατι μου έχει τελειώσει :P )


Τελικά έκανα πολύ καλά που αγόρασα ολόκληρη την σειρά και μάλιστα θα την ξανα προτιμήσω σίγουρα!
Έχουν ολα τα προιόντα την ίδια παρα πολυ ωραία μυρωδιά! Έντονη και βελούδινη! Πραγματικά πάρα πολυ ωραία μυρωδιά! 


 Το σαμπουάν δημιουργεί ενα πλούσιο αφρό και εγω προσωπικά,κατάλαβα την δράση του απο το πρώτο λούσιμο. Τα θρέφει σε βάθος και τα δυναμώνει.

Το conditioner αν και το χρησιμοποίησα ολόκληρο, δεν με ενθουσίασε και τόσο πολυ.Φυσικά και απαλύνει τα μαλλιά ώστε να γίνει πιο έυκολα το χτένισμα αλλα ενα conditioner για μένα ποτέ δεν είναι αρκετό. Γενικά δεν πολυχρησιμοποιώ τα conditioner αλλα την μάσκα. 

Την κρέμα άμεσης αναδόμησης νύχτας την λάτρεψα! Εφαρμόζεται σε στεγνά η και νωπά μαλλιά (χωρίς ξέβγαλμα) κάθε νύχτα και κάνει θάυματα!!! Κάνει τα μαλλιά σούπερ απαλα και λαμπερά, ενω παράλληλα διεισδύει σε βάθος και προσφέρει μια πολύ αποτελεσματική θρέψη και αναδόμηση στο εσωτερικό της τρίχας!

Η μάσκα εντατικής αναδόμησης και θρέψης είναι για μένα στην ίδια κλίμακα με την κρέμα αναδόμησης νύχτας με την διαφορά οτι την μάσκα την χρησιμοποιώ μια φορα η δύο την εβδομάδα ενώ την κρέμα άμεσης αναδόμησης την χρησιμοποιώ σε κάθε λούσιμο! Η μάσκα λοιπόν είναι εξίσου θαυματουργή και  αποτελεσματική!! Όσο καιρό χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη σειρά εχω ακούσει τα καλύτερα λόγια για τα μαλλιά μου και δεν είναι μόνο το τι βλέπουν οι άλλοι αλλα και το τι διαφορά κατάλαβα εγω η ίδια! Ξεπέρασε τις προσδοκίες μου τελικά! Συνιστώ τα προιόντα της σειράς ανεπιφύλακτα! Αν κάτι θα παραλείψω να αγοράσω απο την σειρά είναι το conditioner, ενω τα απαραίτητα για μένα είναι το σαμπουάν, η κρέμα αναδόμησης νύχτας και η μάσκα! 
Θα χαρείτε τα μαλλιά σας πραγματικά!!! 

Εσεις έχετε χρησιμοποιήσει την σειρά αυτή? Τι εντυπώσεις έχετε?

Φιλιά σε όλες! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου